18
Αυγ

Τέλος το Like Gating στο Facebook

Ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα των επισκεπτών μιας σελίδας στο Facebook να κάνουν Like ήταν να συμμετάσχουν σε κάποιου είδους διαγωνισμό. Το Like Gating ήταν ο τρόπος να προωθήσει κάποιος τον διαγωνισμό του μέσω μιας εφαρμογής που είχε απαραίτητη προϋπόθεση το πάτημα του Like για να συμμετάσχει κάποιος.

To Facebook έδινε την δυνατότητα στους application developers να μπορούν να διακρίνουν αν αυτός που έχει επισκεφθεί εκείνη τη στιγμή την εφαρμογή έχει κάνει like στην συγκεκριμένη σελίδα.

Αυτή η δυνατότητα από 5 Νοεμβρίου όχι απλά θα αφαιρεθεί αλλά θα απαγορευθεί με το Facebook να το τονίζει πολύ αυστηρά. Αλλά γιατί παύει πλέον το Like Gating;

 

«Για να εξασφαλιστεί η ποιότητα των διασυνδέσεων και οι επιχειρήσεις να προσελκύουν ανθρώπους που έχουν σημασία για αυτούς, θέλουμε οι άνθρωποι να γίνονται Fans μιας σελίδας επειδή θέλουν να μαθαίνουν νέα από την επιχείρηση και όχι λόγω ενός διαγωνισμού.»

 

Στην πραγματικότητα το Facebook, όσο και αν δεν συμφέρει πολλούς, έχει απόλυτο δίκιο. Βέβαια αυτό φέρνει πλέον τους ιδιοκτήτες των Facebook Pages πιο κοντά στην ανάγκη της διαφήμισης που παρέχει το κοινωνικό δίκτυο και σίγουρα είναι κάτι που το Facebook έχουν ως στόχο. Τα καλά νέα είναι πως μέσω ενός διαγωνισμού που πλέον μπορείς να μην συλλέξεις Likes όσο παλιότερα, το περιεχόμενο που αποχτάς είναι εξίσου σημαντικό. Τα e-mails των εν δυνάμει πελατών της επιχείρησης.  Έτσι ότι διαφήμιση ή ενημέρωση θέλει να κάνει η επιχείρηση πλέον περνάει μέσω e-mail marketing και Newsletters.