24
Μαρ

Email Marketing

Όταν ο Raymond Samuel Tomlinson έστειλε το πρώτο email το 1971 δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι το email θα μετατρεπόταν σε ένα πολύ δυνατό εργαλείο marketing. Πλέον το email αποτελεί μια σύγχρονη και δυναμική μορφή επικοινωνίας και ενημέρωσης των εν δυνάμει πελατών ή όσων ενδιαφέρονται για τα νέα και τις δράσεις μιας επιχείρησης.


Συνεχώς λαμβάνουμε e-mail (newsletter) στα εισερχόμενα μας από επιχειρήσεις τα οποία είτε μας ενημερώνουν για νέες δράσεις αυτής, είτε μας δίνουν την δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε μια προσφορά της επιχείρησης. Αυτό όμως που καθορίζει αν ένα e-mail καταλήξει στα διαγραμμένα μας πριν καν το διαβάσουμε είναι το email marketing. Το email marketing αποτελεί μια μορφή marketing που ως μέσο διάδοσης χρησιμοποιεί το γνωστό σε όλους μας email.
Μερικά από τα βασικά πλεονεκτήματα του email marketing είναι:

Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να αυξήσει τα έσοδα μιας επιχείρησης.

Μέσω των email είναι πιο απλό και άμεσο να ενημερωθεί ο εν δυνάμει πελάτης για τα νέα της επιχείρησης ή για νέες προσφορές της επιχείρησης.

Μπορούν να υπάρχουν πάνω από μια ομάδα παραληπτών έτσι ώστε ο παραλήπτης να λαμβάνει email μόνο για ότι ενδιαφέρεται.

Μειώνει το κόστος της διαφήμισης. Αφού δεν υπάρχει λόγος να τυπωθεί σε χαρτί (φυλλάδια, κουπόνια…)

Τα αποτελέσματα είναι άμεσα μετρήσιμα αφού υπάρχουν εξελιγμένα εργαλεία με τα οποία είναι εύκολο να διαπιστωθεί πόσα email διαβάστηκαν, σε ποιες περιοχές καθώς και τι ήταν αυτό που άρεσε περισσότερο στους παραλήπτες (ποια και πόσα link πατήθηκαν)

Βασικό μειονέκτημα του email marketing είναι ότι αν ο αποστολέας δεν είναι ενήμερος για τους κανόνες που διέπουν την κατηγορία αυτή κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ως spammer και τα email που αποστέλλει να πάνε αμέσως στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα, όπου όλοι γνωρίζουμε ότι αν ένα email καταλήξει στον φάκελο ανεπιθύμητων η πιθανότητα να διαβαστεί είναι μηδαμινή. Επίσης οι παραλήπτες διαβάζουν τα email τους από διάφορους παρόχους (gmail, outlook) και από διάφορες συσκευές. Θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι το email που θα λάβει ο παραλήπτης θα έχει την ίδια μορφή με το email που έστειλε ο αποστολέας.

Επικοινωνήστε μαζί μας να σας ενημερώσουμε για τα πακέτα email-marketing τα οποία προσφέρουμε.

H vindico μέσω της υπηρεσίας email marketing που παρέχει, σας φέρνει πιο κοντά σους πελάτες και εν δυνάμει πελάτες σας δημιουργώντας newsletters που προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε στοχευμένο κοινό με βάση την στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε.

Με αυτόν τον τρόπο ενημερώνετε το κοινό σας άμεσα με ένα email που συνδυάζει εικόνα, κείμενο και παραπομπή στο website ή στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που έχετε, και στο τέλος της καμπάνιας χρησιμοποιείτε τα στατιστικά που συλλέγουμε σχετικά με την απήχηση του εκάστοτε e-mail.

Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο μας άμεσα!

Σχόλια ( 0 )