24
Μαρ

Instagram και πωλήσεις

Η νέα τάση που πλέον έρχεται και στην Ελλάδα είναι οι αγορές μέσω Instagram. Οι έρευνες που έχουν γίνει σχετικα με το instagram και τις πωλήσεις έδειξαν ότι:

Οι περισσότεροι χρήστες του Instagram χρησιμοποιούν το κανάλι τους περισσότερο για αγορές και για να συλλέξουν περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν πριν προβούν σε μια αγορά. Οι χρήστες της πλατφόρμας ακολουθούν μια επιχείρηση επειδή τους αρέσει η επιχείρηση και τα προϊόντα αυτής.

Οι χρήστες είναι «συνδεμένοι» μόνο με εταιρείες που «αγαπούν» λόγω του ότι είναι λίγες οι επιχειρήσεις που έχουν εισέλθει στο χώρο του Instagram. Όλο και περισσότερες παγκόσμιες επιχειρήσεις εισέρχονται σε αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα αναζητώντας ευκαιρίες επέκτασης πωλήσεων. Η Microsoft δημιούργησε λογαριασμό μόλις τον Νοέμβριο του 2014. Σύντομα εκτός από τις μεγάλες επιχειρήσεις θα ακολουθήσουν και οι μικρότερες επιχειρήσεις. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο όπου επιχειρήσεις ενώ δεν έχουν λογαριασμό, οι ίδιες, υπάρχουν στο Instagram μέσω χρήσης hashtags (#) από χρήστες που ενδιαφέρονται και υποστηρίζουν τα προϊόντα των επιχειρήσεων αυτών.

Το Instagram έχει μεγάλο ποσοστό χρηστών νέοι σε ηλικία, ανήκουν στις ηλικίες 18 με 29. Οι νέοι χρήστες είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τις αγορές μέσω Internet.

Τέλος, έπειτα από μελέτες και έρευνες αυτό που διαπιστώνεται είναι το γεγονός ότι ο συνδυασμός καναλιών (Facebook με Instagram) απογειώνει την επισκεψιμότητα μιας σελίδας και συνεπώς της αναγνωρισιμότητας (αν δεν υπάρχει ήδη) και των πωλήσεων .

Σχόλια ( 0 )